Daca doriti returnarea unui produs/ comenzi, primul pas este completarea acestui formular de returnare. Acest formular trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail sau telefonic in cel mai scurt timp posibil. 

Renuntarea la cumparare 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaje si etichete originale intacte, fara urme de spalare sau folosire). Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Acest lucru inseamna ca vom avea nevoie de urmatoarele date: Cont Bancar valid; Banca la care este deschis si Numele dvs complet, in momentul sosirii produsului in firma noastra. Termenul de returnare a sumelor este de maximum 5 zile din momentul primirii si verificarii produsului. Suma inapoiata si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. 

ATENTIE: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea, utilizarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Returul poate fi refuzat in urmatoarele cazuri:

1. Incazul in care cererea de returnare depaseste perioada de 14 zile prevazute in OUG 34/2014. Perioada de 14 zile se calculeaza din momentul primirii comenzii de catre d-voastra.

2. In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).

3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate.

Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, in caz de retur nu au fost ambulate corespunzator pe durata transportului si au ajuns deteriorate, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare curier este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.

Retur gratuit:

Returul gratuit presupune efectuarea formalitatilor de retur de catre Domus Homeware Textiles, taxele de curier vor fi retinute din contravaloarea sumei care urmeaza sa va fie returnata.

Atentie! Singura modalitate acceptata pt returnare este prin curier! NU acceptam retururi prin Posta Romana.

  • Adresa de returnare a produselor este: strada Nitu Vasile, nr 42, bl 2, ap 2, scara 1, sector 4, Bucuresti